nytt liv nu.

image52



idag har jag ätit. Var och fikade med en vän. Drack cola light och åt en baguette med kyckling med sweet chili sås. f y f a n  f ö r m i g. men jag måste erkänna att det var djävulskt gott för stunden.  Iaf så köpte jag nya laxerings tabletter idag, börjar bli lite pinsamt, känns som dom känner igen mig, jag kommer ju alltid dit och frågar efter dom med 200stycken i,och dom har dom ju bakom kassan. Jag tröck i mig 8 på direkten och det har värkt nu och nog tog jag 10 stycken till som får värka under natten.

Ialla fall så lägger jag den där baguetten bakom mig nu, det tillhör mitt förflutna. vill inte tänka på det. Jag känner mig stark som inte spytt på ett tag heller, har liksom kunnat hindra mig själv från att hetsa. mycket mycket bra! min polares kill kompis kom också förbi och fikade med oss och vi satt och snacka vikt. och min polare avslöjade sin vikt, (hon är så fint smal, liten och smal) hon sa att hon vägt sig i lördags och den visade mellan 45-47 kg. gissa om jag blev glad att hon avslöjade det ?

gissa vem som ska svälta på som fan nu, för precis lika smal som henne vill jag bli, hon är smal och fin. hoppas jag blir lika smal och fin när jag också väger så? jag har satt upp mål nu. jag tänker INTE träffa min beundrare förens jag nått 50 kg. helst mindre än femtio. jag ska unna mig en ny garderob när jag når den vikten, jag ska shoppa, åh vad jag ska shoppa.

.. men en dag i taget är det som gäller nu. Jag börjar dagen imorn med att gyma och basta 2 timmar, exakt klockan 9:00 imorn kommer jag befinna mig på löpbandet.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hey, läste på anamia sidan att du had beställt thermapowere (med efe.. i) och tyckte att dom funkade bra. Undrade om dom bara funkade bra med att du blev pigg och tapa sötsuget eller att du även tappa vikt pga dom? Kram!

2008-05-21 @ 18:32:32
URL: http://theparty.blogg.se
Postat av: trollbunden

Hej! ah jag tycker dom funkar bra faktist, om du inte har ätit såna elr liknande innan så kommer du absolut känna att dom funkar superbra, hungern och och sötsuget försvinner som leder till att du också tappar vikt, men det gäller ju att man håller det också,sen är det ju också ett stort plus om man tränar också eftersom det ger ökad effekt^^ man kan ju också kompletera med koffein tabletter som finns att köpa receptfritt och kostar inte alls mycket.

2008-05-21 @ 23:52:53
URL: http://nangijaala.blogg.se
Postat av: melissa

svar: ja klart vi ska :D together We are strongER!

2008-05-22 @ 23:50:46
URL: http://journeyintothin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0