Vill men vågar inte.





Måste skriva av mig nu.
jag mår inte bra, en klump i halsen och tårar i ögonen.
ångest typ varje dag, Känner mig tjock så vågar knappt visa mig ute längre,
Ändå säger alla att man blivit såå smal.

Jag måste sluta med laxer men det är sjukt jobbigt och så blir man förstoppad.
Funderar på att sluta väga mig hela tiden också, mår så jävla dåligt om Vågen inte visar EXAKT som på tex morgonen. Det kan handla om 0,1-2 upp bara och jag känner hur ångesten äter upp mig.

& jag har fått mer muskler, känner det, och viktnedgången går sjukt trögt.
Jag har stannat. Jag måste sätta igång förbränningen igen, saken är bara att jag vågar knappt äta något.
någon som har något bra tips?

har tagit 3 piller idag, 2 först som jag hade kvar sen förut, sen efe.
ibland känns det som jag bara vill lämna den här världen, skulle vara så skönt att äntligen få vila.
slippa allt.

Idag har jag ätit kanske 4 osockrade björnbär och druckit citron vatten, sen kanske 3-4 nappar,
& nu visar vågen + 0,3..ångest ångest ångest.

Imorn ska jag gymma 2 timmar iaf, Har sjuk träningsvärk i armarna också, tränat ganska hårt den här veckan,men idag ska jag vila, kroppen orkar inte.

 Måste rasa nu..
får panik när jag inser att det snart är juni, jag måste väga 45 kg då.

 jag ska klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0