TILLBAKA IGEN!!





OK, nu öppnar jag min blogg igen, jag satte lösen på den innan för jag kände att jag behövde en "paus", men nu känner jag att jag saknar den och saknar att skriva, jag har inte övergivit mina bloggar som jag följer, jag läser dom dagligen..

..& hur går det annars? jo det går sjukt bra för mig, men blir samtidigt rädd för mig själv, som för någon dag sen loggade jag in på den "gröna (som numera är blå)sidan" och läste mina gamla journal inlägg där, om vad jag ätit och så, det var ändå nyttigt men nu skulle jag aldrig ens kunna tänka tanken att äta så mycket??! jag vågar knappt äta frukt längre elr dricka. & jag får alltid höra hur smal jag har blivit och folk undrar vad jag äter och så?ganska jobbigt för ofta vet man inte vad man ska svara, som ibland när dom frågar,

" ja men hur har du gjort, vad äter du och så?"

 Det är då jag kommer på mig själv och någonstans skriker jag inombords,
 för det är då jag kommer på mig själv att jag äter fan nästan ingenting!

Idag har jag legat bakis hela dagen, hade sjukt roligt igår, så det blev bakis mat med killen ikväll, sen har jag även ätit några chips, ( ångest - yes , men vet att kroppen behövde det där) men imorgon blir det fasta + laxer och jobb heeeeela dagen + mina underbara piller!!

jag sitter och funderar ut hur min vecka kommer att se ut? mat mässigt? jag vill sätta fart på min förbränning nu, men saken är att jag äter så sällan och jag vågar inte stoppa något i munnen nästan... jag har massa naturdiets och allevos shakes hemma, jag funderar på att köra stenhårt på dom, men brukar sluta med att jag blir uppsvälld av all vätska som leder till TOTAL ångest att jag slutar med det efter någon dag bara.

Ska fundera mer över det. Ska iaf fortsätta blogga nu mer regelbundet. så följ med mig vet jag! Jag känner att det blir bara bättre och bättre nu.. en annan sak som skrämmer mig lite, det är att jag får väldigt mkt uppmärksamhet, intresserade killar.. men grejen är att jag blir rädd och av visar dom elr så blir dom sur på mig? Jag har sjukt svårt att släppa in folk i mitt liv. & jag har jätte svårt att ta emot komplimanger,därför tar jag aldrig något seriöst..liksom raderar bort det på en gång och kanske verkar kall.


Kommentarer
Postat av: red braclet

Jag önskade att jag va som du, vågade inte stopp ai mig mat och bara gick ner hur lätt so helst.Jag har varit borta från min ÄS ett tag men jag är tillbaka och vill kämoa för att bli perfekt.Att du får så måmga komplimanger är ju bra, men du måste lära dig att säga tack.Du kommer att må bättre av det:) Lycka till tjejen och jag ska följa din blogg med

2009-05-10 @ 10:19:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0