Inte bra alls!




usch. mår inte alls bra idag!Jag kommer få min mens snart också och har fått världens finne på hakan, jag försökte klämma den innan dessutom, resultatet ser förjävligt ut.

I Söndags jobbade jag hela dagen,från morgon till kväll, det gick bra... försökte som sagt med en allevo thai soppa + en grape frukt och en jävla massa vatten hela dagen. Jag trodde jag skulle dö, ångesten blev skit stor.  & när jag kom hem på kvällen så var min sambos polare här så jag gick in  och vägde mig och fick panik och sen gick jag in tryckte i mig några pringles i sovrummet i ren panik!

Fastade hela dagen igår fram tills typ nyss, gymmade 1,5 timme på vårat nya gym nu på kvällen, kändes sjukt jävla skönt, jag fick världens kick!! trodde jag skulle klara hela kvällen men nyss  blev jag så himla sugen så slängde ihop lite kyckling wok med cous cous, och grejen är att jag lagade det till killen imorgon, men tog ENDAST några skedar, och nu vägde jag mig och väger fan 0,7 mer än innan, jag vill dö, har tagit 10 laxer + flytande (lactulos?) vill bara skjuta mig själv.

Sammanfattning - ingen bra dag alls!!! imorn ska jag fasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0