Det går bra nu igen.




Nu går det bra igen, så jävla underbart!

Jag tränade på vårat nya gym i förrgår som sagt. & Jag tränade hemma igår på träningsmattan & med hantlarna.
Idag hade vi gymtid bokad på morgonen, jag var redo och klar när jag plötsligt fick världens mensvärk och ibs attack. Magen svällde upp som en ballong och kändes som jag nyss ätit vääärldens portion med mat, typ 3 rätters.
Jag kunde knappt röra mig och började smått hyper ventilera, men killen lugnade  mig och sa åt mig att lägga mig igen och så masserade han min mage samtidigt..och tillslut somnade jag igen & när jag vaknade så var magen normal igen.

Åkte iväg på ett ärende senare på dagen(köpte mer laxer också) & sen åkte jag hem till min vän, vi satt på balkongen och jag drack cola zero, annars har jag fastat hela dagen, sjukt skönt, magen är okej, men jag vet att jag har massa vätska i kroppen..

Jag vill bara rasa nu,har bara några kg kvar till mitt Delmål, det jag alltid har velat väga, men får se om jag stannar där.Föresten så började jag och mina 2 vänner prata om en bekant som nyss gått bort, hennes inre organ slutade att fungera. Hon fick tydligen tarm vred?Jag rös i hela kroppen, och min vän påpekade tydligt att man ska vara rädd om sin kropp och det var en pik till mig..

Jag hatar att hon ALLTID ska påpeka det, så fort vi tex festar elr något ska hon alltid påpeka att jag har problem med maten.Jävligt drygt att jag alltid ska vara tvungen att försvara mig hela tiden, hon snackar som att hon VET precis exakt, men det kan jag lova att hon inte gör. Hon vet bara lite, och okej, att jag gått ner över 30 kg, det kan jag inte dölja, men den perioden jag gick upp så mycket, då mådde jag inte bra.. & Sen att jag hade äs när jag var yngre det vet hon,
men som sagt hon ska inte tro att hon vet exakt vad som sker nu..för det gör hon inte.


Hoppas det går bra för också, nu jävlar kör vi!

Kommentarer
Postat av: LISS L

fin blogg och intressant att läsa mer personliga inlägg!!!

2010-12-26 @ 22:28:48
URL: http://lisslord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0