Startar om helt nu!!



Jag vet att jag varit kass på att skriva,men ska skärpa mig nu. Har funderat på att starta om helt på en ny blogg men jag fortsätter här nu. Ska skärpa mig!

Vad har hänt sen senast?
Jag har varit sjukt deppig, försökte mig på att äta lite mer för att öka förbränningen, testade en ny diet,dock stod vågen still och jag har även ökat i muskler, vilket jag inte alls vill. Nu kommer jag även få mensen snart så väger mer än jag brukar.

Vågen visade nu på kvällen 50,3 kg, jag vill dö,skjuta mig själv. Jag brukar ligga på 48 kg, som minst 47,men jag vet att om jag sköter mig nu så är jag snart nere där igen.Om jag ätit som en gris (alltså normala portioner)så visar den 50. Min sambo har fyllt år så jag har ätit + att jag jobbade idag och jag smakade av jordgubbstårtan. SUCK.

Nu ska jag svälta mig ner igen,jag ska rasa. Jag ska hitta motivationen igen.Men jag äter nästan aldrig,men när jag äter så går jag upp skit mycket..så jävla ångest.


Jag har köpt protein pulver nu,inne på min 3e dag nu, ska enbart dricka shakes nu framöver tänkte jag!

Jag och min sambo har typ gjort slut och det känns ganska skönt faktist. Vi har växt ifrån varandra, fast han är kär i mig och så men mina känslor är inte alls lika.Så jag söker egen lägenhet och så nu. Längtar.


Jag har även startat upp min egen verksamhet nu också på sidan om mitt vanliga jobb. Känns jättekul men samtidigt tufft. Mina vänner träffar jag alltmer sällan också,känner att jag glidit ifrån dom väldigt mycket också,jag berättar aldrig något för dom heller längre.Jag är trött på att alltid lyssna på alla andras problem men det är aldrig någon som frågar hur JAG mår.


& min familj som består av min pappa och min lillebror, vi ses nästan aldrig heller.Min bror bryr sig aldrig förutom om han ser mig ute på krogen då han säger hur mkt han älskar mig,och min pappa är som han alltid är.Men dom ggr vi ses har vi otroligt kul men sen kan det gå flera veckor innan vi ses igen. & det känns som att hur mkt jag än kämpar och kämpar så får jag aldrig något för det. Tex, det är inte som att han kan uppmunta mig nu när jag startat egen verksamhet, dom ggr vi ses, han jag och min bror,så kollar han alltid så stolt på min bror, men inte på mig. Det har alltid varit så.När alla påpekar hur smal jag blivit så sitter han tyst och säger typ ingenting. För jag vet att i hans ögon är jag inte smal.

och som idag, jag ringde och sa glad midsommar, annars skulle han förmodligen inte ringt. Han vet även hur jag kämpar och sliter med jobb och dom gånger jag haft det tufft med ekonomin,det är inte som att han säger att han kan hjälpa till, nej visst jag har fått låna pengar dom ggr det behövs,men jag vet hur noga han är med att han ska ha tillbaka varenda öre.

Men jag är van också att alltid klara mig själv,det har jag alltid gjort.Jag är inte den som går och frågar efter pengar,nej det är verkligen det sista jag gör, och då kommer alltid tårarna.För det känns som ett enda stort misslyckande från min sida.


Många ggr känns det som jag står ensam i världen..jag har egentligen ingen alls. Jag får många beundrare som försöker komma mig nära, dom bryr sig nästan mer än någon annan, så fina själar, dock så vågar jag inte släppa in dom för nära mig.Ibland känns det som att jag aldrig kommer hitta någon som verkligen passar mig,och som jag skrivit tidigare så kan jag verkligen inte ta emot komplimanger, det känns hela tiden som om folk ljuger för mig.Jag kan bara inte ta åt mig,på riktigt.


Ibland vill jag verkligen bara ge upp, lämna allt.För det känns inte som jag ska vara här.Känns som jag lever men ändå inte.Idag känner jag mig dessutom extra deppig för alla är ute och festar utom jag, jag har jobbat och ska upp tidigt imorgon och jobba. Min sambo är på världens fest och inte fan vet jag vad han gör.


Fan skulle vilja ha lite alkohol nu och trösta mig med någon snygg kille, helt ärligt.

Intag idag :

protein shake
vatten
& några skedar av jordgubbs tårta

Vikt:

50,3 <-fyfan. (det märks att jag ätit massa i veckan)


Kommentarer
Postat av: jessica

det är ju en väldigt låg vikt ändå! hur lång är du? sköt om dig!

2009-06-30 @ 19:53:36
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: Yumi

hej, om du följde min blogg innan så ville jag bara meddela att jag har en ny!

2009-07-27 @ 16:09:39
URL: http://inspirasian.blogg.se/
Postat av: Shoman

Damn, sluta tänka så mkt på hur mkt du väger osv.

Jag slår vad om vadsomhelst att du säkert är jättefin precis som du är.



Peace!

2010-05-17 @ 11:43:09
URL: http://www.youtube.com/tntchain
Postat av: Louise

Oj denna bloggen är inget skämt???

Jag vill inte vara elak mot dig, men varför din kropp slutar att förbränna är för att den tror att det är svällt period.



Den får inte i sig någon mat och sparar därför på ALLT du stoppar i dig, om det så bara är ett litet blåbär eller proteindrink, Och gör det till fett för den vet inte när den får mat nästa gång. Så funkar kroppen.



Hört talas om att äta mindre portioner med jämna mellanrum, träna och motionera. Det gör man för att öka förbranningen. Kroppen vet då om att den kommer få mat vart 3dje timma och gör sig då av med det du stoppar i dig.



Tyvärr så behöver du hjälp! Du är inte frisk. För din egen skull. Varma kramar Louise

2010-06-08 @ 12:45:32
URL: http://krollsan.bloggplatsen.se
Postat av: moralkärringen

håller med tidigare inlägg.. man blir ju orolig när man läser din blogg! hoppas unga tjejor missar denna bloggen så dom inte får din inställning som mål.. Jobba på din självkänsla på de psykiska planet istället. och tycker din pojkvän du är fet om du väger 50 kg så tycker ja nog båda ska söka hjälp och defenitivt gå skilda vägar!

2010-07-23 @ 00:47:08
Postat av: Anonym

;o

2010-09-11 @ 20:53:49
URL: http://lanjas.blogg.se/
Postat av: aannonym ;o

asså usch vad du är äcklig !

du verkar älska porr eller ?

;o

- blä !

2010-10-11 @ 19:48:21
Postat av: Anonym

ät. det är gott, jag lovar. Skönhet kommer inifrån.

2011-01-11 @ 00:42:37
Postat av: Anonym

jag förstår hur du känner dig! man vill bara dö när man ser vikten.

2011-05-19 @ 22:39:19
Postat av: Anonym

Hej hej!!

Ser att du ej har bloggat på mycket länge, har du någon annan blogg!? Tycker att det är sorgligt men intressant att läsa vad du skrivet!



Många kramar till dig/Camilla

2011-11-07 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0