Nytt år och nya mål







Nytt år - nya tag och nya äventyr och mål! Jag ligger fortfarande på nollan men har inte kommit under den, men känner mig otroligt stolt efter jul och nyår, julen klarade jag bra som sagt, på nyår så jobbade jag och sen blev det myskväll med killen. Vi åt tacos och sen blev grönsaker och dipp, ost, kex och vindruvor, glass också.. så det blev endel men sen har jag skött mig bra, blev dock bjuden på resturang igår av killens föräldrar, hade fastat innan och tränat så det kändes iaf bra, och jag gick upp 1 kg av hela kalaset, men det gick jag ner nu under natten så det känns bra.

Är små sjuk nu men får se om man orkar träna lite hemma, iförrgår åkte jag och killen en sväng och jag köpte en tränings matta som jag kan använda hemma, en stegräknare och hopprep med kcal mätare..så har tränat flitigt hemma nu. Det känns så himla bra att jag klarade mitt mål för 2008, och nu kommer jag ge gärnet, men ibland önskar jag att jag också kunde sitta och njuta av någon god maträtt..

& jag vet att jag blivit smalare, men ändå känner jag mig stor, jag ser jätte stor ut på kort. Min kille påpekade i förrgår att mina nyckelben syns så mycket..mina höftben sticker också ut mycket, men jag tycker hela jag är stor iaf, har så konstig kroppsbyggnad,tycker jag har ganska bred överkropp på något konstigt sätt.

..iaf mina nya piller, den dagen jag fick dom, då hade jag tagit 2 andra piller innan på morgonen, men sen var jag så ivrig med att testa dom nya så tog 1, det skulle jag inte ha gjort... först kom kicken... men efter ett tag började jag hyper ventilera, må illa.. och spy galla..kunde inte röra mig på hela dagen... låg helt borta och yra på sängen, skit läskigt var det, trodde nästan jag skulle dö, världens hjärt klappning också. Sen kom killen hem från jobbet så han försökte få i mig vätska, fick i mig några klunkar av en smoothie och kanske 2 tuggor av en skinkbit, skit läskigt var det..det höll i sig hela dagen/ kvällen.. dagen efter var det bättre men var svag i kroppen..

..men nu tar jag 1 om dagen och det funkar bra, så det kommer jag fortsätta med. Hoppas ni mår bra där ute, nu ska jag fortsätta läsa bloggar. puss.

Kommentarer
Postat av: pam

Jo det är hemskt..

SKa gå till socialen sen så fort jag hittat en lägenhet.



Haha usch. :( man överskattar verkligen sig själv, tror att man tål mer än man egentligen gör. Extra dum va jag när jag gjorde om det igen dagen efter. :P



Kram

2009-01-06 @ 23:01:39
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad väger du?

2009-01-09 @ 02:10:34
URL: http://skinnyme.blogg.se/
Postat av: Tilda

Vad äter du för tabletter? Har du provat Lepigen?

2009-01-12 @ 17:41:32
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 10:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0