Vill gråta, men ska inte





vill spy, men ska inte


Igår var en galen kväll. Först på dagen så sprang jag ju på stan med bästis, & hon skulle med mig hem direkt efter stan för att vi skulle fixa oss tillsammans innan festen,så ja jag undkom inte alls maten, det blev en Subway macka på stan, grovt bröd med tonfisk. Blev så sjukt mätt av den! Sen väl på festen så var det jätte trevligt, det var ju 25 års fest, så det bjöds på mat (latin amerikanska piroger) och pasta sallad / snacks i mängder och bål, Men jag åt ingenting utan höll mig till bålen + det jag själv hade mig & dricka. Blev en hel del alkohol, sen när vi skulle in på krogen så tyckte vakten tydligen att jag såg för full ut?? & att jag skulle vänta en stund och sen gå in. Jävla vakt jävel, han tyckte jag vingla när jag gick? Men då kan han ju själv testa att gå rakt i  världens högsta klackar på fyllan ??!!

Iallafall så ringde min nya beundrare & hans gäng, så jag sket i krogen efter 2:a försöket med att komma in så åkte jag hem till grabbarna istället, jag & 5 killar..vi hade så jävla roligt, jag  var ju värsta party dans sugen så jag tvingade dom att sätta på reggeaton och dansa med mig;)

Fick inte mkt sömn inatt eftersom jag inte var hemma, kom hem runt halv 8 i morse och sov några timmar o sen kom bästis förbi och vi har legat på sängen halva dagen & snackat om gårdagen som var helt galen och allt.

& jag har inte ätit mat men pga av mackan igår och alkoholen och även chips som slank ner idag så har jag gått upp i vikt. Det känns tungt, jävligt tungt. Men ligger ändå på en någolunda vikt idag men det är iallafall mer än igår.

Funderar på att köra flytande nu framöver och någon enstaka frukt. Jag har massa shakes, ja hur mkt som helst, olika sorter hemma som jag måste använda. Ska nog köra en shake imorn och så mitt special te som vanligt.

Tänk framåt nu, inte bakåt.


Kommentarer
Postat av: Nikki

vill gråta men kan inte...



hur e allt m dig? Lever livet eller e de mer likgiltigt? Hur går de m jobb å bf? se ut som du blir smalare å smalare Grattis! Men ta de lugnt <3 Inte dö på kuppen! död kan man inte avnjuta sitt nya smalare jag..



Sköt om dig! Kramar // Nikki

2008-09-18 @ 20:49:35
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0