så jävla värdelös








Jag mår inge bra. Innan killen kom hem (i söndags)så gick allt som på räls, sen började jag äta (sö-måndag) för han var så orolig för jag hade gått ner i vikt! och nu kommer jag få min mens när som helst så jag är sugen på allt, små äter hela jävla tiden, och får en sjuk ångest för jag vet att jag gått upp. Nämde det för  en av mina bästa vänner nu ikväll på jobbet, att jag gått upp fan 2 kg, men hon sa att det inte syntes, jag har ju försvunnit tyckte hon, hon sa att personalen också tyckte det, men hon såg mig inte innan helgen, då jag var som smalast, nu känner jag mig fetare än någonsin.

Idag har jag ätit en banan + äpple, sen lite kladdkaka på jobbet, kunde fan inte låta bli, jag som aldrig brukar vara sugen på sån jävla skit. & nu när jag kom hem slank det ner några godisar också.

vad fan håller jag på med? Jag har druckit  2 koppar av mitt special te, det innebär att jag förhoppningsvis ska springa på toa snart. jag väntar o väntar... men det händer fan inte. & mina laxerings piller är slut, jävla helvete. Jag mår fan inge bra nu. Jävla skit vecka.

Jag måste fan skärpa mig nu.. det får fan inte fortsätta såhär!!!

På fredag ska jag ut på krogen, jag kommer känna mig fetast i världen.

Vill bara försvinna, snälla låt mig försvinna för ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0