SÅ JÄVLA ÄCKLIG.












Fortfarande äcklig och tjock. Jag har verkligen haft en hemsk vecka, skjut mig någon? jag fryser och jag känner paniken växa inom mig, känner mig mer misslyckad än någonsin. Kan jag få den där jävla mensen någon gång så den här skiten kan gå över? och så har jag varit förstoppad också, och det är fan inte alls roligt, och spelar ingen roll vad det är jag stoppar i munnen, jag blir fetare och fetare och uppsvälld.

Har fått in lönen nu inatt iaf, det första jag ska göra imorgon när jag kommer ner på stan är att springa in på apoteket och köpa nya laxerings piller, min vanliga sort. ska trycka i mig 8 stycken, så dom hinner värka i lagom tid innan kvällen. På kvällen ska jag dricka och sen ut och dansa, 2 (kanske 3)av mina beundrare (ingen från min stad) kommer troligen att vara där, faan..jag kommer känna mig fetare än någonsin, nog för att jag skiter i 2 av dom men den 3:e.. han är ändå lite speciell, farligt speciell.

Jag hatar att känna att jag tappat kontrollen, man känner sig så maktlös, så svag, så misslyckad. ändå tycker jag inte jag äter speciellt mycket, blir faktist förvånad, tycker att vissa äter jätte mycket,det dom skriver i sin blogg. Ibland önskar jag att jag också kunde det. Men spelar ingen roll.. jag blir uppsvälld som en jävla ballong jämt.

Jag lider faktist av IBS. det är en "sjukdom" som många i sverige lider av, ena stunden kan man va lös o i nästa hård, gaser  kan förekomma och man ja har problem med magen, man blir uppsvälld fast man kanske har ätit lite bara, det är faktist skit jobbigt, så fort jag har ätit en "liten normal portion mat" så  blir jag jätte tung, däckar oftast på sängen, det är heller inge ovanligt att jag ökar 2-3kg på EN DAG. fattar ni vilket jävla helvete? man känner sig helt drogad och får jätte ont i magen o kan knappt röra sig! så brukar köra med det ibland så min kille förstår verkligen mig nu.. vissa gånger när jag går in på toan för att spy. Men kan ju inte köra på det jämt, men dom gånger vi äter tillsammans, typ en dag under helgen kanske.

Nu ska jag lägga mig, jag känner mig jätte jätte TUNG.


Någon mer föresten som har IBS?

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en hemsk sjukdom.. aldrig hört talas om innan.

2008-09-28 @ 13:14:42
URL: http://mygoals.blogg.se/
Postat av: trollbunden svarar





jaa, det kanske lät värre än vad det är, jag har aldrig ätit nå tabletter elr något för det.. det var värreunder gymnasiet..trodde det var magkatarr då,det kommer inte ofta... men speciellt när jag har ätit en portion mat, mår dåligt o blir uppsvälld o ibland ökar jag 1-2 kg i vikt. så självklart ger ju det endel ångest till att ens äta också :/fast jag går ju ner det snabbt sen det är bra.

2008-09-28 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0