Nu kör vi!







Idag klockan 9: noll noll befann jag mig på gymet, tränade stenhårt i 1,5 h. Så jävla skönt!Blev glad när jag ställde mig på vågen i morse och såg även viktnedgång efter träningen. Känns så skönt att börja veckan med att träna, blev ju ingen träning förra veckan eftersom jag låg sjuk - helt däckad. Är inte helt frisk nu heller men ville inte missa gymtiden idag. Så skönt när man kört stenhårt och sen så till slut så känns det bara så skönt, som om man kan gå hur länge som helst på löpbandet, benen bara rör på sig av sig själv.

Idag så tänkte jag börja med mina shakes, eftersom jag har hur mycket som helst hemma. Så om jag följer min meny idag så kommer den se ut såhär,

1 shake.
kanske 1 äpple ?
2 små plommon?
mitt special te (rensar)

Tog även ett piller imorse innan träningen. Min killes mamma kom förbi igår med 2 kassar med äpplen & plommon så det var gulligt. Ska köra på stenhårt nu i veckan, nu fryser jag som fan så ska dricka lite te.



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh va duktig du är!

2008-09-16 @ 15:04:24
URL: http://skinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0