Jävla laxerings piller!






Jag har precis spytt upp en jävla massa äcklig galla! Sist när jag skulle köpa min vanliga sort av laxer så fanns inte den inne på just det apoteket, (200 förpackningen)Så då sa hon att jag lika gärna kunde ta en annan sort som var lika bra! 

f y f a n säger jag bara, sen jag jag börja ta dom har jag mått piss, tacka vet ja dulcolax som jag är van att kunna ta 10 stycken utan nå problem och utan biverkningar, jag vet exakt när dom ska verka och dom är bäst tycker jag, men dom här har jag fått sjuka biverkningar av, blivit illamående, sluddrat, nära att svimma, spytt och hemska magsmärtor, fått bett till högre makter om att få leva. Visst, kanske tagit lite för många, står max 4 st på förpackningen men så mycket mer har jag inte tagit!

Nej nej nej.. ALDRIG MER Toilax!

Jag mår bättre nu iallafall, men nu saknar jag min pojkvän som är i USA på affärs resa, saknar hans trygga famn, saknar hur han skrattar och håller om mig, busar och hans sett att se på mig.

Jag saknar någon som verkligen bryr sig på riktigt.

&  har fan knappt gått ner något, har haft sömn problem dom senaste dagarna, förstår inte, jag som aldrig brukar ha problem med det? inatt somnade jag runt 6, natten innan också. SUCK.

Jag kollade upp lite fakta.

Vilka biverkningar kan läkemedlet ge?

Vanliga (mer än 1 patient av 100): Magknip, magsmärtor, illamående.

Mindre vanliga (mindre än 1 patient av 100): Rektalsuspensionen kan ge lokal irritation eller inflammation i ändtarmen.

Sällsynta (mindre än 1 patient av 1000): Hudutslag, kräkningar, allergiska reaktioner såsom nässelutslag eller svullnad av ansikte, läppar, tunga eller svalg, ibland med andnöd eller sväljsvårigheter  (angioödem).


Kommentarer
Postat av: Isabelle

mmm det går segt med uppdateringarna :( Hur ere med dig då? kram

2008-09-18 @ 13:14:55
URL: http://skinnys.blogg.se/
Postat av: pa

Jag köpte med ett nytt laxeringsmedel och jag mådde så jävla dåligt. spydde och hela min kropp verkligen tömmdes, svettades som fan svimmade och, ja mådde inte bra

2008-09-24 @ 20:40:29
URL: http://anassecretangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0