det går riktigt bra.






Jaa, lägsta vikten idag! det går bra nu, men varför känns det inte så?Idag så kom en av mina bästa vänner förbi som jag inte träffat på länge, hon kom runt 1 tiden, & såklart hade hon köpt med sig blåbärs bulle!!! Bara jag såg den ville jag springa till toaletten, jag äter a l d r i g sånt! Men den var djävulsk god faktist och superkul och träffa henne, sen skulle hon springa till jobbet och jag sprang till toan, spydde och var på samma vikt som innan efteråt. Därför så har jag straffat mig själv genom att skippa shaken idag, så menyn idag har blivit,

En kopp te
2 små plommon


& jag är inte frisk än, och jag fryser hela jävla tiden,
 & har varit nära att svimma flera gånger idag.

Kommentarer
Postat av: m

fryser också hela tiden

take care

2008-09-18 @ 09:17:44
URL: http://anadiary.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

kul att det går bra!

2008-09-22 @ 20:58:55
URL: http://skinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0