blandade känslor, upp & ner.






Nyss var jag nere på lägsta vikten, nu väger jag mer igen! min pojkvän kom hem idag från usa, det blev såklart mycket känslor och nu har jag redan vräkt i mig pringles och en portion mat. WHY?Men han påpeka iaf att jag blivit så smal ^^ men jag känner mig ju ändå misslyckad, men jag vet att om några dagar är jag tillbaka igen. & det har varit så mycket tankar i huvudet. Jag har ju fått en ny beundrare, som verkligen är underbar, men visst en badboy, vet inte varför men jag har fått många såna efter mig, dom dras alltid till mig såsom jag dras till dom också, och vi får alltid nå speciellt band till varandra men som vanligt har jag svårt att ta åt mig av allt fint som sägs / viskas i mina öron. & han vill träffa mig igen snart, och har bjudit mig till hans stad (grannstad)det var han som kallar mig för pocahontas, det kändes så galet bra när vi sågs, hur han behandla mig, men det gör ont också för jag vet att det aldrig skulle funka mellan oss. & det som gör det mer hett också är att han påminner om ett annat ragg från sthlm, en kille som betydde mycket, men vårat avslut kan jag aldrig glömma och han blev sur på mig,sen tog allt bara slut sådär.

 & dom får en att känna sig som en prinsessa, & att livet bara är så jävla underbart. ett lyckorus som gör mig fri och galen, på riktigt, jag andas.

& jag var föresten ut i fredags, drack massa vin och dansa galet, träffade många beundrare men var  bara en som fastnade, men nu känner jag absolut ingenting, visst han var het men ändå inge speciellt.

Men tillbaka till verkligheten nu och vikten min,imorgon är en ny dag, då jävlar är jag tillbaka igen. Ikväll ska jag mysa med killen och film blir det. Jag fick en super snygg väska av honom också från New york , jag hade saknat honom jätte mycket ändå, hans trygga famn och han underbara sett att se på mig.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0