Att bryta muren






JAA! lägsta vikten på braaaa länge, oj vad jag har längtat, det betyder att imorgon kommer vågen visa bra siffror om jag nu fortsätter i samma bana! Men nu är det såhär att jag ska festa ikväll, ska på en kill kompis 25 års fest, han har hyrt lokal och det kommer bli sjukt mycket folk. Så jag måste äta något innan, men vad? kanske ska ta 2 hårdbröd mackor med tomat på?& ett glas ljuice utan tillsatt socker?

Sen ska vi iallafall ut på krogen och jag ska dansa som bara den, jag älskar verkligen känslan av att dansa, du släpper liksom allt, alla känslor, allt som känns tungt, du bara dansar och total njuter, det är helt underbart! & eftersom jag  dansar helt galet (rör mig mycket) så brukar vågen oftast alltid visa viktnedgång dagen efter.

Nu ska jag ner på stan med bästis, ska på systemet och köpa present och så ska jag leta efter nå snygga knä strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0