impulsiv som jag är...







OJOJ.. vart ska jag börja? kan börja med att jag tränade hela förra veckan och det gick bra, fast det kändes i hela kroppen, och jag kunde känna att jag fått muskler, vilket jag egentligen inte alls vill ha mer av! Sen var det meningen att jag skulle ha en lugn helg eftersom jag har festat varje helg, 2 dagars hur mycket som helst, kan inte minnas sist jag hade en lugn helg,och jag skulle upp o jobba klockan 8 på lördagen! men blev det någon lugn helg elr?knappast!

varför inte? JO,
för att en kille hörde av sig till mig, han berättade att han och hans 18 killar från sitt fotbolls lag (från en annan stad)skulle komma till min stad o festa, och han ville absolut träffa mig, jag sa att jag inte visste om jag skulle ut elr inte, men han sa att dom skulle bo på hotell och att jag var mer än välkommen att joina dom med festandet..

..och impulsiv som jag är, bangade jag inte! jag o två 2 polare drog ner på en pub och drack lite öl o sen blev det krogen, och vi började med en drink... sen när vi stod uppe på scenen och dansade loss så kommer en kille fram till mig o det visar sig att det är han, så jävla fin och helt underbar, han bjöd mig och mina vänner på drinkar och han charmade mig totalt. Det visar sig också att han är butiks chef..fast han är lika gammal som mig(23 år) och han har vart modell för calvin klein och tv m.m, alltså det går riktigt bra för den killen.. & han  bjöd mig på mer drinkar och dansade nära mig och vi hade verkligen super kul..

Sen så drog vi och åt och han bjöd hela sällskapet på mat..verkligen en helskön och super social människa. Han behandlade mig så jävla bra och sen drog vi till hotellet och efterfestade och han var så jävla underbar mot mig hela kvällen och gav mig världens finaste komplimanger och spelade superfina låtar till mig, haha o han kallade mig för tiger..

Sen skjutsade han hem oss dagen efter, för jag skulle ju som sagt upp o jobba kl 8,och jag hann kanske sova någon timme bara sen hem o byta kläder för att bege mig till jobbet.. sen på lördagen så var jag hemma och tog det lugnt efter jobbet, helt död...o kollade på fotbollen och han o hela gänget hans satt på en resturang och kollade på fotbollen o sen skulle dom ut så han övertalade mig att gå ut en till kväll..

..så ja... IMPULSIV SOM JAG ÄR... så drog jag ut i sista sekunden..och vi träffades upp på krogen, han bjöd på dricka och vi hade trevligt. sen så ville han träffa mig efteråt också så vi drog alla till hotellet igen, och där blev vi kvar.. riktigt roligt och mysigt. Sen så checkade dom ut dagen efter och jag fick skjuts hem..

..och nu känns allt som en lång dröm, det var underbart.. men ja inge mer alls. & jag har också kännt mig som jag varit gravid i 7:e månaden... speciellt på lördagen efter nattens fylle käk som han bjöd på.. och gårdagen blev det bakfylle mat.. ganska mycket. äckligt tjock var jag ..

...MEN IDAG.. har jag fastat hela dagen o magen är nu påväg tillbaka. vågen visar viktnedgång och jag har jobbat. Har endast druckit vatten och tagit 2 piller som dämpar hungern, så har inte kännt av nå hunger alls, inte ens sug.

känns superbra, och imorn  ska jag jobba igen..klockan 7. Dax för sängen nu.


och föresten .. det är bestämt nu... jag och "killen" ska flytta isär, och det känns jättebra faktist. Jag ska äntligen flytta ihop med min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0