skjut mig någon?






Känner mig jätte deppig, känns som allt är skit. Jag har jobbat idag & sen när jag kom hem runt halv 5 tiden så bröt jag ihop totalt. Tårarna bara rann o rann, min kille kom hem o höll om mig, o jag kunde inte sluta gråta! Dels för jag är så sjukt jävla trött på att behöva kämpa hela jävla livet, jag är liksom ensam i världen, alltid varit det. & så testade jag allevos thai soppa idag så är uppsvälld,ätit lite jordnöts ringar och vågen visar 1 kg mer än i morse(upsvälld), jag hoppas verkligen jag gått ner innan kvällen är slut. & NU BÖRJAR träningen,(medel passet) har ångest över det också. Jag måste träna, ska slänga mig på golvet nu och  träna o träna, känns som jag dövar ångesten..egentligen vill jag bara  rymma iväg och aldrig mer komma tillbaka, be alla dra åt helvete  och bara vara.

Igår blev det iaf 5 km i spåret på kvällen, jag och killen. Varken han eller jag fattade vart energin kom från, benen bara sprang av sig själv.& jag har fått lite mens också. Imorgon ska jag iaf gyma klockan 9.

ibland vill jag verkligen bara lämna allt och alla. Bli fri, bli en ängel, vandra i nangijala med min mamma.
Hon skulle säkert bry sig om mig iallafall.


låt mig bara vila lite

Kommentarer
Postat av: alicia

Jag förstår hur du menar, bara få släppa allt och bara bli fri och slippa tänka på allting. känner precis så jag också, men ändå tänker ja hur självisk jag är som tänker så. För även fast de känns som om ingen bryr sig om en, eller att man inte orkar mer. Så finns det alltid människor där ute som bryr sig.. Men tanken försvinner inte ur mitt huvud.

följer din blogg, hela tiden. känner igen mig så väl.

2008-10-11 @ 00:51:26
URL: http://aliciabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0