Mhm..










Helgen över nu. Jag har haft en sjukt rolig helg. 7 Killkompisar från sthlm var på besök, och vi har festat galet hela helgen! efterfestade hela natten / morgonen och det blev både fylle mat / chips / majs m.m det som man hittade i köket. Men killarna var helt underbara.

" Den speciella killen" som jag nämnde innan, även han skulle komma hit med sitt "gäng" & han skrev att han skulle komma på lördagen istället. Hur som helst så stannade killarna från sthlm en dag till eftersom dom ville fortsätta med oss, jag kom hem från efterfesten runt 11 på lördag morgon och sen sov jag några timmar innan det blev dax för fest igen, och uppsvälld och äcklig kände jag mig, men drog på mig en svart klänning iaf.

..hade skitkul med grabbarna igen,drog ut o dansade och dom bjöd på massa alkohol, och eftersom jag inte hört av "den speciella killen" så kom djävulen i mig fram o jag skickade ett sms och fick svar att det hade blivit ändrade planer så han åkte aldrig! Jag skrev då tillbaka att jag skiter i det, har lessnat nu vafan.. & han svarade med att fan vad är det med mig?o han ville ju ses.. såklart så ångrade jag mig på en gång och skrev tillbaka att han fortfarande är min tiger iaf m.m ( vi kallar varandra för det)

& nu har jag bara sån jävla ångest över detta, han tycker säkert att jag är skit skum, jag skrev det också till han att jag orkar inte bry mig om någon och så! Hade sjuk ångest över dessa sms dagen efter. Men han vet hur jag är, impulsiv och så, skriver det jag känner för stunden. & nu kommer jag dra mig undan .. vill fan inte riskera att få känslor för honom, speciellt när han inte bor i min stad, fast han är här väldigt ofta men iallfall, han är en badboy, det kommer inte sluta bra. En jävla sexig tiger.

Ibland hatar jag mig själv för det, att vissa dras till mig och jag till dom. Därför så har jag kört på nu bara, trampat många på tårna, men det är enbart för att jag inte vill riskera att känna för djupt för någon.

Igår iallafall så skulle jag och min sambo ha mys kväll iaf, vi åt både pizza och choklad och kollade på film. Känns som jag har rullat fram idag så idag har jag straffat mig själv genom att enbart dricka en kopp te + en kall korv som slank ner nyss.

Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0