jo jag är ganska galen.








Jag ska strax springa iväg till jobbet, jag ska jobba hela natten också så jag slutar 7 imorgon! Tur att man kommer in på internet där nu, så jag kan hålla mig sysselsatt! Föresten, "han" skickade flera sms igår så nu känns det lugnt..alltså jag bryr mig inte alls längre, fick  bara panik eftersom jag inte fick nå svar först..men nu har han ju skickat så nu känns det lugnt igen. nu går livet vidare.

Jag har druckit en kopp te idag, mitt renings te. och jag har tagit 3 stycken hungerdämpade piller. Har aldrig tagit 3 så jag vet inte vad som kommer hända??jag vill inte riskera att hetsa inatt. Hoppas jag inte få nå skumma bieffekter.. jag brukar ta 2 annars ibland.men tänkte jag skulle testa 3 idag. man får max ta 4 så det borde ju vara lugnt??

Jag återkommer ikväll när jag är ensam på jobbet. puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vilka hungerdämpande äter du? jag käkar lepigen o är jättenöjd me dem!



kram//vilda

2008-10-15 @ 17:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0