innanför hjärtat






 Ja, nu ligger jag på sängen o dricker en allevo shake. Tränade som sagt en hel del igår och jag blev  glad idag när jag ställde mig på Vågen!Nu är det bara att fortsätta köra på.

Föresten, vet ni vad som hände igår? ni vet min beundrare, den där "speciella killen" jag trodde han var sur på mig efter alla skumma sms som jag skicka på fyllan i lördags, jag är ju så sjukt impulsiv. Men iaf... han ringde mig igårkväll o jag vågade svara denna gång, annars så brukar alla killar bli sur på mig för jag aldrig svarar när dom ringer. Men svarade iaf o han fråga hur det var o så, och sa att han troligen skulle komma till min stad på kvällen o frågade om jag ville träffa honom, sen ringde han när han var framme o ville att jag skulle komma över, vilket jag gjorde.

Så jävla härligt  att träffa honom, hade ändå saknat honom men denna gång såg jag också honom med andra ögon än förut, visst han är ju underbar mot mig men på något sätt så känns det också nu som att jag  kan gå vidare nu, alltså jag kommer inte höra av mig elr så. Vill ha mig något så får han höra av sig. Nu idag så känns det som om allt bara var en djup dröm.

Han är bara en liten kick


Aja, får se om jag drar och tränar ett medel pass idag elr om jag tränar hemma som igår,
det gick väldigt bra det också faktist. Känner mig bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0