Hur fan lyckas jag?





alltid trassla in mig när det gäller relationer


Jag hatar att jag är så jävla impulsiv och är det så att jag känner en sak, så måste jag visa det. Jag är sjukt ärlig och säger oftast alltid vad jag tycker, är det något jag stör mig på så måste jag ta det med den personen på en gång för jag orkar inte gå o slösa massa energi på det.. jag vill ha det överstökat på en gång..för att kunna gå vidare.

Nu är det såhär.. eftersom jag inte hört något av "killen från helgen" och jag har sett han vart in och kollat in min sida flera ggr så bestämde jag mig idag..efter mkt om & men att höra av mig till honom,jag brukar sällan höra av mig till mina beundrare, oftast kommer dom..men iaf.. jag skrev att jag tyckte det var trevligt och mysigt att träffa honom i helgen..
..och han skrev tillbaka att det tyckte han också, och att han hoppades att jag inte tyckte att han var tråkig, och hoppades att jag haft en härlig helg för han tyckte att det var skitkul..

..men som sagt. Jag blev inte nöjd med det svaret?varför kan jag aldrig bli nöjd? Jag svarade att han var hel skön, men att det kanske var jag som varit tråkig eftersom han inte skickat nå sms elr nå liknande, men jag skojade till det så det lät inte sååå farligt. Sen ångrade jag mig och fick sjuk ångest.. o han har fortfarande inte svarat..!? och nu har jag fått för mig att det beror på att jag var tjockare i lördags?Jag hade ju gått upp i vikt då, han såg inte mitt riktiga jag.. han var ju helt underbar mot mig i fredags?sa världens finaste saker och han var så stolt över mig? Visst, jag vet att det bara var en "KUL GREJ" Han bor liksom i en stad som ligger 2 timmar med bil från mig, han lever ett stressigt liv o har inte tid för flickvän, och han är snygg, populär och kan typ få vem som helst.

så vad trodde jag egentligen?

Bara därför fick jag världens panik, pratade med en av mina bästa vänner, hon peppade mig. Sen när vi lagt på luren så slängde jag i mig en portion med pasta  med köttfärssås och sen spydde jag upp skiten. & inte nog med det. jag var tvungen att skicka sms till min "speciella kille" (min badboy från grann staden)han som kallar mig för pocahontas.. och han skrev fina /HETA saker i smsen, så då fick jag självförtroendet tillbaka igen. för jag vet att han vill ha mig.
fyfan för mig liksom.

..men sen efter allt blev jag lugn. Men är så jävla less för när jag äntligen hittar någon så kan jag inte få honom.STORA feta jag har säkert skrämt iväg honom nu.. jag dör.

Jag är ett jävla nerv vrak.


(förutom portionen med pasta som jag spydde upp så har jag inte ätit ett skit)


Jag sa det till min polare på msn för någon dag sen att jag gått upp i helgen och hon sa att det inte syntes, jag är en pinne sa hon? OM JAG ÄR EN PINNE, VAD ÄR HON DÅ?TÄNDSTICKA ELR?



Föresten, killen från helgen. han måste ha spelat jääävligt bra isåfall, eftersom han blev skit  svartsjuk på krogen när andra raggade på mig, han sa att jag var hans tjej..han kalla mig älskling, och sa att han var sååå lycklig och att det kändes sååå rätt. Och ville absolut träffa mig båda dagarna. Han spelade till och med världens kärleks låtar för mig, sa hur fin jag var och låg och höll om mig hela natten (nätterna)...

FYFAN ALLTSÅ..

har tagit 10 laxerande nu.. jag orkar inte med mig själv längre.



UPPDATERING - OKEY, nu fick jag precis ett sms, han skrev att jag har ju inte heller hört av mig till honom? hm, men när han skjutsa hem mig så sa han att jag skulle höra av mig men jag sa då att han skulle göra det istället..o han sa att han skulle göra det också.. så såklart jag väntar på honom..!? blä, jävla killar.
vad ska jag svara nu då?ska jag ens svara? onödigt.. vi kommer ändå aldrig mer träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0