en skön, underbar känsla







Äntligen.. fick mina efterlängtade nya piller idag med posten! Jag blev så glad, känner att jag är på G igen nu. & nu ska det bara gå så jävla bra har jag bestämt mig för. Jag har inte kännt någon hunger alls idag ^^ Inte ätit något alls.

Någon frågade vad det är för piller jag äter? - jag äter lite olika som jag beställt genom mina dagar, som dämpar hungerkänslorna. Dom jag började med från början för något år sedan var stacker 2, jag älskade verkligen dom, sen har det blivit lite olika,från olika länder, dom jag beställde innan dom jag fick hem nu, var några från usa, men dom fick jag betala 700 kr..men dom funkade bra..men nu dom här känns som det  perfekta för mig, ger mig samma underbara oslagbara känsla som stacker2 gav mig i början och gav mig resultat på nolltid.


nu jävlar.. det ska chockas, ordentligt nu.

Kommentarer
Postat av: A

vilka är det du har nu? och var beställde du dem ifrån?

ta hand om dig! :*

2008-10-27 @ 21:15:50
URL: http://proana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0