bla bla blaaa skitsnack








Sitter på jobbet nu. Slutar om en timme, då ska jag möta upp min bästis, vi ska fika, och jag ska dricka cola light, det är ett säkert kort. Jag litar egentligen inte på något längre. Igårkväll fick jag jag världens sug men kanske enbart för att jag typ bara tänker på ATT JAG INTE ÄR HUNGRIG. När jag ska bli hungrig? så jag stoppa i mig mörk choklad utan socker (70 % kakao) sen vägde jag mig och hade gått upp.
Jag ville spy men gick inte och ville gråta och skrika men gick inte heller.

Idag började jag klockan 8. Åt ett litet äpple på morgonen sen har jag inte ätit något. (Bara jag inte gått upp av det där jävla äpplet) Jag har köpt massa frukt men jag vågar inte röra det.. Tog precis en tredje tablett nu, för jag  blev nästan galen, tänker på mat hela tiden.. men känner ingenting. Svårt första dagen kanske? har bett min polare att köpa laxerande åt mig, för mina är slut och jag skulle inte hinna..men det är bra, känns lite som dom börjar känna igen på apoteket nu?

Jag känner mig jätte fet. En av personalen hon som också gått ner i vikt började som vanligt snacka vikt med mig om vad jag äter och så. För hon satt där med sin gröt till lunch och jag satt i soffan och kolla på och drack vatten! Hon sa att jag har gått ner jätte mycket.

Varför tar jag inte åt mig? nej bara för att jag väger inte lika som jag gjorde för ett tag sen, min lägsta vikt..så därför känner jag mig inte nöjd och därför kan jag inte ta åt mig.


och jag fryser sjukt mycket, hela jävla tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycke väger du då?

2011-02-19 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0