Nu kör vi <3









Jag skäms nästan för att jag inte uppdaterat på länge men ska bli bättre! Det går väl faktist bra nu om man säger så, det började ju med världens förstoppning som höll i sig en vecka, det var inte roligt..till slut så var jag tvungen att köpa laxer..fast jag lovat mig själv att försöka sluta, men det är svårt.

Sen så stod jag still över en vecka på samma vikt, fast jag var stenhård och tränade massor, det gjorde mig deppig, försökte sedan att äta lite mer, men det höll i sig någon dag, ångesten blev för stor, men jag ser det positivt iaf nu.. Jag har inte gått upp, de har inte gått till överstyr. Jag har ju mina nya piller också som hjälper mig otroligt bra, nu nästa vecka kommer lönen också så jag funderar på att beställa mer. Jag vill verkligen lyckas, jag vill få fart på förbränningen nu igen och rasa.

..men jag fryser hela tiden och är ofta påväg att svimma. Mina händer / fötter & näsa är alltid kall o jag få ofta duscha 2 gånger om dagen för jag fryser så mkt. Sen så har jag blivit jätte dålig på att få i mig vätska, är ju inte hungrig så har heller så dricker knappt något heller, dåligt jag vet men jag ska bli bättre.Folk påpekar min vikt då och då. Men jag känner att jag är på väg neråt nu och det känns bra! Nu jävlar ska jag satsa stenhårt. Ska avsluta det här året med att kunna känna mig så jävla bra,jag har inte tappat kontrollen o det känns tryggt men bröt ju ihop x antal gånger då vikten bara stod still och jag var förstoppad. Jag ska försöka äta lite lite lite om dagarna iaf, fast vad jag vet inte än. Men ska nog köra flytande nu till veckan, har ju massa shakes, hur mkt som helst.

..men som sagt, nu jävlar. Imorgon blir det gymet igen, 2 timmar.ska bli super jävla skönt.
Jag ska verkligen chocka, och jag kommer njuta som fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0