jävla problem man har







 Jag fryser som fan och så har jag panik nu! Min bästa vän fyller år imorgon så då har hon bjudit oss på resturang! Jag blev inte glad när jag hörde det, så nu har jag kollat igenom menyn där en miljon gånger, hela kvällen igår och idag, och jag vet inte vad jag ska äta?och dom har inte sallad elr något heller??jag snackade med min andra vän på msn igår, hon ska också med, och jag undra om man  bara kunde beställa förrätt? nå litet liksom..men då skrattade hon sa skrev att jag måste beställa en varmrätt...så att jag blir mätt.

fyfan...

Idag har jag iaf bara druckit en cola zero, min kropp har inte mått bra efter all alkohol från helgen. Jag skötte mig bra i helgen, i fredags åt jag typ ingenting o sen blev det fest på det, och i lördags var jag bjuden på Halloween fest o tydligen skulle man få mat där så jag käkade inget innan, men när vi kom dit så var det mest snacks och massa  småplock med olika röror, jag tog några grönsaker o dippa sen en jävla massa bål, så jag var redan packad klockan 8 på kvällen, så blev ingen utgång för mig, blev taxi hem istället, och skönt det.

Min beundrare (han som kallar mig pocahontas) var tydligen i min stad i helgen, han hade ringt och skickat sms, och skrev att han ville träffa mig, men jag såg det dagen efter (söndags) o har inte orkat brytt mig speciellt mycket, det kvittar liksom nu, han känns inge speciell längre.

Men igår blev det bakslag, blev en halv pizza, och fyfan hur jag har mått efter det. huh.

.. och jag har ju köpt massa frukt men dom börjar bli dåliga nu, min kille är på mig om att jag måste äta upp dom så vi slipper slänga dom, men jag vågar faktist inte röra dom, hade tänkt göra smoothies men det vågar jag knappt heller, för jag VET att vågen kommer visa viktuppgång om jag får i mig dom.

Får väl se det positivt iaf..att vi ska ut och äta imorgon, att det är på en TISDAG, och inte Torsdag/Fredag elr Lördag.. att känna sig fet / uppsvälld inför helgen är fan inge roligt, nu har jag väl iaf några dagar att gå ner igen.. och har jag TUR så kommer jag bara öka 0,5 -1 kg... sen blir det laxer...och svält resten av dagarna..så då är jag tbx igen på 1-2 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0