ett avslut.






 Vad ska jag säga?tack herre jävlar gode gud att jag tränade 2 timmar idag på gymet!! För sedan bar det av till killens föräldrar som kom hem från utlandet igårkväll, och så klart blev det middag där..jag åt en portion med potatis & en skiva falukorv, SEN 2 knäcke mackor till det. Ska erkänna, jag var svin hungrig, kanske för att jag tränade stenhårt i morse??!..sen blev det godis också. MEN JAG ORKAR INTE HA ÅNGEST JÄMT!
så ska försöka förtränga det o GÅ VIDARE NU.

..kom nyss hem o jag vägde mig, visst väger lite mer men trodde det skulle vara värre! skönt att ha det avklarat iaf, nu kan jag koncentrera mig fullt ut. Skit skönt att träna, jag älskar mina piller måste jag säga. Får se om jag kommer kunna röra mig imorgon bara. Ska iaf jobba..sen förmodligen träna på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0