underbart

image68


NY DAG - var sjukt hungrig igår när jag gick och la mig, en sån där konstig känsla i magen ni vet. en tom, skrikande känsla. Hade jag bott ensam hade jag säkert hetsat, tur att pojkvännen var hemma. Igår så blev det 2 mandariner och och ett äpple. det slank ner en glass också. Sen var jag svimfärdig hela dagen igår. skulle ju ha börjat dricka shakes men har fortfarande svårt för det, är så jävla rädd att jag inte kommer gå ner allt. Men ska börja idag. Fick ångest för att jag råkade svälja mitt tuggummi igår också? normalt?.

Hur som helst, idag ska jag fixa hårförlängning iaf. Min bästis kommer hit runt 2 och sen kommer en annan vän och hämtar upp oss med bilen så åker vi på en liten trip, hämtar håret och sen sätter hon i det på mig och klipper upp det. Föresten, det skiljer nästan 10 kg mellan mig och bästis, ändå tycker jag inte det märks så mycket, kanske för hon är längre än mig? hon är snygg i jeans? jag själv tycker att jag är för tjock för det.

men nu jävlar, det ska bara gå neråt. Bara inte bästis får för sig att vi ska käka något på vägen, jag lyckades avstyra en fika igår, hon ville fika på kvällen,men jag skicka ett mess och skrev att det var så sent och att jag och pojkvännen skulle kolla på film.

Ska dricka en mini multivatin festis snart och ta en mandarin och skära ett äpple, får se om jag  hinner ta en shake kanske innan hon kommer och hämtar upp oss (kl 3) och vatten måste slinkas ner också annars är det världelöst och då blir jag förstoppad, och det vill vi inte.



Valet är ditt

image69

elr ?

.image70

Kommentarer
Postat av: Lilja på anamia

Du är grym! Ser lätt upp till dig!

2008-05-29 @ 19:10:41
URL: http://frigg.blogg.se
Postat av: Nikki

tjena snyggo ^^
Lever livet!? Några roliga planer inför helgen?!
Btw, Fika kan man göra, men bara en kaffe/te.. ;)
kramar

2008-05-30 @ 20:16:32
URL: http://bonies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0