total jävla ångest



image71

image72



ÅNGEST - finns det någon värre känsla ? Igår så festade jag med brudarna mina, har inte festat på över en månad så det var faktist kul, jobbade kväll och stressade hem och mötte upp tjejerna hos mig och sen började vi och sen blev det utgång och massa dans och någon drink, var väl härligt och fick en kick av alltihop. Sen fjorde jag en schysst vurpa ner för trottoar kanten på vägen hem med mina klackar. klackar och trottoarkant = livsfarligt på fyllan, men gick bra iaf haha! och jag fick en beundrare igår, visst det är kul att förföra med dans men inge mer, han fick tyvär mitt nr och jag tror det var han som ringde mig idag, men orkade inte svara, och vågade inte heller, och typiskt att han jobbar precis typ där jag bor.

Hur som helst idag har jag ätit FÖR MYCKET än vad som är tillåtet och jag kommer få min mens snart så magen är inte alls som den ska och hela jag skriker ångest. varför kommer alltid den känslan när man ensam? alla tankarna  som man har skjutit undan kommer och våldtar en bit för bit. och det är fan inte kul kan jag tala om!
 
Jag har ätit och spytt som fan! och min pojkvän har åkt iväg nu med en vän för att fiska och övernatta i skogen! och nu när jag är ensam så känner jag mig ensammast i världen! vill SLITA bort allt fett på min kropp. Jag vill bara gråta och skrika men jag kan inte, jag orkar inte, och jag vill spy mer men det finns inga krafter för det heller. och  mina laxerings tabletter är snart slut så måste köpa nya, men då får jag åka utanför stan, känns som dom börjar känna i mig i stan.

& nu när man har satt i hårförlängning så känns det som folk glor ännu mer, man vill inte alltid synas, ibland vill jag bara vara så jävla osynlig. och komma tillbaka när jag är på topp igen. Inatt ska jag jobba iaf. jag hoppas verkligen jag slipper hetsa igen
,
 
jag orkar verkligen inte en gång till.


nu ska jag iaf kolla påTila tequila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0