såg du, jag sprack sönder

image40



kan du få mina armar på plats?



Snälla, när är det min tur att få vara lycklig på riktigt?

Jag hatar verkligen min kropp, helt ärligt så vill jag bara försvinna ibland, jag vill hoppa från en bro vad som helst, för jag klarar inte det här längre!
Jag ville bara slänga mig på golvet idag i provhytten, grina, slå sönder alla speglar. jag hatar min kropp. hur kunde just jag födas med en sån stor ful fet jävla kropp? INGENTING passar på min kropp. Alla kg man har gått ner syns inte ett jävla skit. Jag har en stor fet mage, äckliga lår och armar, (syns speciellt om man står från sidan) och en platt jävla bred rumpa. Jag har kurvor så det spelar liksom ingen roll om jag går ner 20 kg till för jag kommer fortfarande ha mina äckliga höfter, jag är platt men kurvig. det ser för jävligt ut. Jag vill slita ut alla mina ben, skrika ut min smärta.

Jag har ångrat mig, 45 kg är inte min målvikt längre, den måste ligga på 40 -45. Jag lovar att jag fortfarande kommer se hur jävla hemsk ut som helst. & mitt älskade hår, mitt långa hår är borta, hon skulle klippa LITE, och hon tog fan skit mycket, men nu käkar jag mina hårkontroll igen så jag hoppas det växer snabbt.


jag mår så jävla dåligt.


föresten så skulle det vara intressant att veta hur mycket nicole vägde när hon vägde som mest & minst ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0