panik helvete.

image61


Att sommaren närmar sig med sina storm steg ger mig bara ännu mer jävla ångest! jag får riktigt jävla panik. Jag mår sjukt dåligt över det alltså. Och snart är det 1 månad kvar till min 23 års dag, snälla, låt mig att  få va lite lycklig då iallafall på riktigt ? jag vill också kunna visa mina ben i sommar, i kjol / klännning elr shorts, men framför allt bikini. jag total vägrar att ligga där på stranden, tjock som en flodhäst.nej den där paniken över att leta bikini elr liknande har jag verkligen inte haft, jag är för tjock för att ligga där i en mini bikini.

Det är total stenhård kontroll som gäller nu, jag har inte råd att fuska,  eller falla kanske man ska säga eftersom dom gångerna jag oftast faller så kan jag inte kontrollera det, fuskandet däremot kan man alltid kontrollera.

Hur som helst så kollade jag in http://www.sparköp.nu/ <- hemsidan, och sen klickade jag på hälsa & kroppsvård och hittade denna,. För några år sen beställde jag den och den funka skitbra faktist, funderar på att beställa den igen. 150 kr, inga pengar alls ju heller.




image64

Synbart slankare omedelbart!

Easy-Off midjegördel gynnar avsöndringen av kroppsvätskor genom att värme alstras.

För både män och kvinnor.

Du kommer att omedelbart se ett märkbart resultat. Du minskar ditt midjemått med mellan 10-20 cm. Den knappt märkbara gördeln är tillverkad i finaste material och du kan bära den under de tunnaste plagg utan att det syns. En behaglig värma uppstår, man fomligen känner gördelns verkan. När du vill bevara din smala midja, använd Easy-Off gördeln så ofta du kan, både dag och natt. Finns i två storlekar. För att få rätt storlek, mät ditt midjemått.



HUR LÅTER DET TYCKER NI?




image62

image63



 & ikväll ska jag jobba natt. ska ta med mig en shake, o någon frukt så kommer nog allt gå bra.

Kommentarer
Postat av: sannah

Heej! Vill du ha en ny design? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag=) saanzil.blogg.se

2008-05-24 @ 13:03:56
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Julia

den som skickar flest kommentarer till olika inlägg på min blogg innan klockan 13:30 idag blir dagens blogg och får ett inlägg tillägnat sig själv i min blogg med över 120 läsare dagligen :)

2008-05-24 @ 13:10:13
URL: http://juliaberg.blogg.se
Postat av: Anonym

känner precis som dig.. jag har världens ångest :(

2008-05-24 @ 18:31:20
URL: http://goaals.blogg.se
Postat av: kate moss & nicole richie (v)

läs min blogg om du vill (:

2008-05-24 @ 19:14:47
URL: http://www.thinspodream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0