på rätt väg




image39


MÅNDAG -  gick upp tidigt idag och drog till gymet, underbart. 2 timmar med bastning också.
Jag mår så himla bra i kroppen, & det går neråt. så precis som det ska vara. och det jag gick upp igår av maten är borta. underbart! dricker en shake nu och fått i mig några melon bitar och 2 skivor ananas, får se om jag orkar hela shaken, ska sticka till jobbet nu snart.

jag tänker fan inte rulla fram i sommar, helvete heller. det är nu eller aldrig som gäller. fast jag älskar att mina nyckelben syns rejält. det är en underbar syn, men sen vad jag tycker om låren, m a g e n, armarna och allt annat, ryggen m.m det vill jag inte ens tänka på...

dagens meny,

1 shake (om jag orkar)
1 mini multivitamin festis (22 kcal)
2 ananas ringar (färsk)
3 små melon bitar

 & massa vatten & alla mina piller såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0