orkeslös.

image67


Haft en bra dag. Var & handlade lite frukt och sånt.
killen bjöd på glass, jag tog en piggelin (55kcal) älskar den glassen, en klassiker som man gott kan unna sig ibland. Hade planerat att börja med shakes idag men jag har inte orkat, har kännts som för mycket, istället blev det 2 små mandariner, inge mer.

& idag fyller min pappa år, men han är ju på andra sidan jorden nu. & på Torsdag ska jag sätta i hårförlängning, sen ska min vän som är makeup artist klippa upp det snyggt på mig. Hoppas det blir snyggt, första gången för mig, men jag litar på henne, hon är van att fixa sånt^^

menyn idag alltså - 2 små manadriner och en piggelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0