mitt år, mitt jävla år







image36


image37



 
SÖNDAG - Blev bara en halv shake igår, hade INGEN ork och inget sug efter något mer och det blev inge mia besök och inge ananas och melon heller. Kom hem 08 imorse, magen var ju såklart cp efter så lite sömn, sov halva dagen och nu på eftermiddagen så blev vi ju såklart bjudna till killens föräldrar.

VARFÖR? slängde i mig ett gäng laxer innan på dagen, sen där blev det kyckling och pasta ( spenat och fullkorns) och curry, melon, sen kaffe och kaka med glass. huh. Som tur var så värkte  mina laxerande piller inte långt efter. och nu när vi kom hem så försökte jag spy upp resten, men helt omöjligt. har gått upp 0,5 från tidigare idag. Men nu slipper jag den skiten nå mer iaf. Har tagit 8 stycken laxerande nu så det kommer väl värka inatt, och ikväll blir det hockey kväll och sen imorgon blir det upp tidigt för att dra till gymet, ska köra stenhårt och sen basta på det.

Det går faktist superbra bra nu, känner mig motiverad till max, synd bara att man var tvungen att äta idag men ett halvt kg är bara en extra dag om man sköter sig så det ska väl gå bra. man måste tänka positivt. & min utrensnings kur som jag köpte i tugg tabletter funkar jättebra faktist.

Snackade men min beundrare igår kväll, han gjorde mig sällskap i tlfn någon timme medan jag var på jobbet, han är så underbar. & Jag är rädd att jag ska tycka om honom för mycket. Vi pratade om allt möjligt så  kom vi in på vikt och sådär och han ska gissa min vikt..

- ah  men runt 45- 50 ? 50? elr näe mindre?

(fan vad det kändes) okej, han kommer tycka att jag är värsta fettot när  vi ses OM JAG INTE GÖR NÅGOT ÅT DETTA NU!, och visst jag kan hålla med, jag är så jävla äcklig och tjock NU. förstår inte vad killar ser hos mig. Men jag lovar, snart kommer jag vara där. jag tänker fan inte ge upp nu, jag vet att jag kommer klara det här, det här var nog precis vad jag behövde höra!

För jag klarar  inte av det här nå mer, det spelar ingen roll hur mycket jag svälter mig, jag kommer aldrig att bli smal. så känns det. jag hatar verkligen min kropp och jag vill bara börja grina varje gång jag ser mig i spegeln. och ångest varje gång man ska gå ut. Men mitt mål är 50 först och främst nu och sen 45.. nu jävlar.

det här året ska bli mitt år.


& tänk om man hade en familj som brydde sig, det har jag aldrig haft. Faktist, så har jag alltid stått ensam i världen, alltid fått klara mig själv, jag har alltid gått mig egen väg och idag trivs jag faktist med det. Jag lever för mig nu, ingen annan. och jag släpper inte in vem som helst utan jag väljer noga ut dom som känns speciella. och det här året ska bli väldigt speciellt, det ska jag se till. Faktist så trivs jag med mitt hemliga liv, även om det känns som man bara vill fly från allt ibland, men jag har valt det här och jag kommer fortsätta leva såhär länge till.

jag ska fan klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0