min framtid



image66


Nu är  jag hemma igen, förutom att vi gick lite vilse då i början så gick allt superbra, men nu har jag lite ont i huvudet för det har varit en lång dag med mycket funderingar kring mycket. Spå tanten var duktig och sa saker som stämde in väldigt bra, bland annat min relation till min pojkvän, och att jag har sovit dåligt och det har vart endel tårar, och allt har tagit på psyket. Hon tyckte att jag skulle bestämma mig hur jag vill ha det och göra något åt det, men att han var otroligt kär i mig och gör allt för att jag ska stanna. Sen såg hon massa bra saker, när det gäller, boendet, resor och pengar, och kärlek också. Sen berättade hon lite saker om min familj och sa också att min lillebror längtade efter mig, ( varför kommer han inte till mig då isåfall?) och massa andra saker som var privat.

... & det roligaste var nog när hon påpeka att jag borde ta hand om mig bättre, äta bättre.... när jag äter så har jag för bråttom. ( haha kanske såg hon mina mia attacker?)

Kommentarer
Postat av: melissa

åh vad kul (: skulle jätte mycker vilja prova på att gå till en spå dam nån gång (:

2008-05-27 @ 10:38:26
URL: http://journeyintothin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0