kontroll kontroll kontroll



image33


Det går väl skapligt okej nu, var ju lite förstoppad i början och fick mensen vilket gjorde att jag knappt kunde röra mig, låg typ helt däckad. sen på söndagen så köpte jag utrensnings kur på 10 dagar, tugg tabletter så dom käkar jag nu. ( bli av med all skit) och jag älskar laxer, fan vad jag älskar det. och på menyn så är det frukt och shakes som gäller. Berömde mig själv idag för att jag lyckats hålla Mia borta 1 vecka, men ack, borde hållt min mun stängd, var på stan med min bästa vän och köpte mig en pan pizza. MEN spydde upp den på en gång så det var himla skönt.vad håller jag på med liksom?

HAR TRÄNAT idag, skit skönt, gymade stenhårt som vanligt, jag och killen och sen bastade vi också. tränade i onsdags också, super skönt. har stressat som fan hela veckan med 2 jobb och så, men ingen mat (fast föda) har jag ätit förutom idag då, så jag är stolt. nu jävlar ska allt fett bort, klarar inte av det här längre. ser bara fett fett fett överallt.

 & det värsta är också att  det finns en hemlig person i mitt liv som är helt underbar, så jävla het och jag kan inte fatta att han kan bli min om jag vill, men jag vill inte se ut som värsta fettot den dagen vi ses, jag måste sätta upp mål och peppa mig själv nu. det ska gå riktigt jävla bra nu.

dagens meny

1 banan
1 shake
vatten
1 panpizza som jag spydde upp.

& 2 timmars träning på gymet.


jag är så jävla redo att chocka varenda jävel.


har lite panik nu, jag måste nog slänga mig på golvet och träna lite till. man vet ju aldrig. Var & storhandlade för någon dag sen och jag handlade massa frukt, har tex 4 stora ananas hemma, 2 meloner. lite grape / äpplen, massa multivitamin mini festisar. mini keso. (äter med tsk) lite varje dag, och sen köpte jag 2 brukar med barn mat som jag också kan ta någon tsk av lite då och då^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0