jag har kontroll nu



image50


Magen skriker ju lite, men man får ju inte vara en mes. Jag vill avsluta helgen bra, inte med ännu ett misslyckande. klockan står på halv 6 och jag dricker cola zero^^ idag har jag ätit 1 banan och 2 ananas ringar. har druckit en mini multivitamin festis på 22 kcal. dom är supergoda. Jag köpte faktist ett gäng på Dollar store sist jag var där, Perfekt att dricka en sån och äta någon frukt till. Ska bege mig mig till Dollar store nu nån dag och kolla om dom finns kvar, vill ha flera.

Ska döva hungern med cola zero nu^^ det går över snart. och ikväll blir det hockey så då har man ju annat att tänka på. (en stund senare) - min hunger försvann nu konstigt nog när jag såg min kille äta mat? han stillade min hunger. smakade en tsk och det gjorde susen.

det är så jävla skönt att känna att man har kontroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0