jag är tillbaka

image30



JAG VET, jag har  vart kass på att uppdatera , men nu är jag tillbaka igen. Har läst mina favorit bloggar som peppar mig till tusen. Det har svängt upp och ner. Men gått skapligt bra faktist! nu jävlar är det hårda tag som gäller, ska köpa mer laxer nu någon dag, tog dom sista 7 igår. Får komentarer ofta om att jag gått ner i vikt , men visst, sen så faller man och stänger in sig, isolerar sig och kommer ut igen när man är tillbaka.

jag & min pojkvän har börjat gymat rejält nu, har ett gym där vi bor som vi har utnyttjat nu, kör stenhårt och sen bastar vi på det, gissa om man blir glad när man ser dagen efter att man gått ner 1 kg under natten?det är lycka.

Imorn blir det shakes för min del och kanske någon frukt. ska köra på flytande och frukt nu framöver.


det absolut bästa som finns är att känna sig lättare och lättare, man nästan flyger fram och man ler mer än vanligt, men bara om vågen och jag är kompisar förstås.
ska föresten också, köra på utrensnings kur, måste rensa kroppen nu från all skit man stoppat i sig, & fast föda är numera förbjudet HELT. inget jävla undantag hit och dit, och blir man bjuden så skyndar man sig att säga NEJ på en gång, det är väl inte så jävla svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0