en världelös fredag




image44


 jag åt igår, jag är så värdelös. Gymade och bastade på morgonen. Sen så gick hela dagen bra, åt ingenting, sen skulle jag och killen ha mys kväll, så han ställde sig och laga hamburgare och strips och jag åt & inte nog med det, det " lilla helvets kalaset" fortsatte. blev chips och godis till hockeyn också. idag har jag tömt rejält iaf för tog hur många laxerande som helst. och jag kan knappt tugga heller för ena  visdomstanden håller på att komma upp, gör så jävla ont!

Min pappa åker utomlands en månad idag, jag var och sa hejdå nu på morgonen, och när han kommer tillbaka ska han få en chock, jag ska va så jävla smal. inte för att nån kommer påpeka det då men iaf.

& hur lyckas jag? igår på dagen så bråkade jag och killen, sen så blev det små tjaffs mellan mig och min älskade " beundrare" men det har vi löst nu så det är bra. & sen mitt i allt ihop så hör en annan "beundrare" av sig och blir grinig för att jag inte  svarar i tlfn och hotar med att han ska radera mitt nr?

jag orkar verkligen inte, snälla ta mig härifrån nu.

image45


Kommentarer
Postat av: Camilla

vacker bild. =)

2008-05-17 @ 13:30:57
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0