det går bra nu





image34


Det fortsätter att gå bra nu och det känns underbart, och då bortser jag från mitt misstag igår då, (pan pizzan) men den spydde jag upp så det var en jävla tur. Jag ligger på sängen nu och dricker en shake, äter grapefrukt också, vill ändå få något i magen för jag ska jobba natt och jag vet att jag har extra lätt då att välkomna mia, och DET TÄNKER JAG INTE GÖRA! ska ta ett till piller senare för säkerhets skull och ladda med en låda med några ananas skivor och melon bitar. Det ska bara gå neråt nu, jag ska inte misslyckas.

 
klockan står på 16:10 & har fått i mig

1 shake snart
en grapefrukt
1 piggelin (55kcal)
vatten

(ikväll blir det även 2-3 ananas skivor och 1 melon skiva vid behov. vill inte att mia ska besöka mig)


huuh, låter väldigt mkt nu när jag läser det själv. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0