det är nu eller aldrig liksom



image54



okej, armarna och låren är stora men kolla in midjan? hur får man sån?


image55

image56

världens vackraste


OKEY -
sitter här nu mitt i natten, borde egentligen sova för ska upp om några timmar och jobba igen. Jobbat idag och dagen gick bra, och jag vet inte riktigt vad som hände nu när jag kom hem, allt bara rasade, visst hade jag det lite på känn, och jag tappade kontrollen, det var nästan som att jag längtade efter att få hänga över toan, det var ju ett tag sen nu, och det kändes faktist skönt på något sätt att tillåta sig att hetsa för att i nästa sekund hänga över toan gråtandes. hur sjuk är man inte då?

Min pappa ringde från utlandet idag, jag saknar honom. & min beundrare ringde mig idag, har pratat i tlfn flera dagar nu. och idag fick jag panik när jag kollade i kalendern, tiden bara springer iväg, dagarna, veckorna, ja allt går så jävla förbannat fort nu för tiden FÖRUTOM MIN VIKT NEDGÅNG!
 
jag har insett det nu, att gyma är INTE min grej, för det första blir man så sjukt hungrig av att träna sådär stenhårt på morgonen, och sen går det trögt på vågen, visst det pekar neråt men inte i den takten som jag vill att det ska gå.  och så vill jag verkligen INTE ha nå mer muskler.ska börja köra pass igen för där ser jag resultat på en gång, och kortet går ut nästa månad så måste unyttja det nu och gymet kommer jag ju alltid kunna utnyttja när jag vill.

& det där med min beundrare, han är helt underbar. men  jag är så jävla rädd att han ska bli besviken över mig. & hans ex var fan 34, utländsk, en riktigt diva och silikon bröst.. MEN som sagt, han är helt underbar och jag ska inte sabba det den här gången som jag alltid brukar göra med mina beundrare, dom lyckas alltid bli sura på mig av nån anledning?

jag ska bli så jävla snygg, jag lovar.
--

ska föresten börja köra shakes nu igen, så jag inte tappar kontrollen igen.

JAG GLÖMDE föresten skriva att jag gymade och bastade i morse också,  jag hade ju klarat dagen super bra om det inte vore för den där tallriken med makaroner och köttbullar nu på kvällen, såå onödigt, jag vet. men den kom ju upp som tur var iaf?

& ni missade väl inte charlotte perelli ? måste säga, hennes kropp är ju mums, fan vad hon har vart duktig! kan hon, kan jag också.

Kommentarer
Postat av: AnnaP

Korsett ;)

2008-05-23 @ 08:54:03
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: Nikki

haha, de som kallas getingmidja =P

Allt bra me dig? Duktig du e! Keep going, snart e sommaren här *say no more...*

2008-05-23 @ 15:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0