den dagen, jag lovar





image41


Det är klart det känns, det känns som fan. klockan 9 i morse var jag på gymet, kämpade stenhårt och sen basta på det. och vad har jag ätit? INGENTING. klockan är nu 15: 32. Har druckit vatten bara. får se om jag kanske tar mig en halv shake senare och lite melon elr ananas. Det är svält som gäller nu. Enda sanna vägen i mitt liv.

Pappa sa i tlfn igår,

" jag hade tänkt ta en promenad, tänkte höra om du ville med, tänkte prata lite, - han
- ah var det nå speciellt elr? jag
- näe bara lite om dig han
- jaha?
jag
- näe vet inte, men känns som det är någonting, något som gör att du inte kan känna att du mår 100 % bra? du är inte riktigt lycklig!? han "

--


Den dagen, jag kan gå ut utan att skämas hur jag ser ut, den dagen jag också kan se vacker ut i jeans, den dagen jag slipper rulla fram, den dagen jag kommer se ut som Nicole Richie, den dagen, pappa, den jävla dagen kommer jag att vara lycklig. jag lovar!


image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0