bakom mina ögonlock

image58


 vilar mina hemligheter, för alla har vi väl våra hemligheter, mer elr mindre? jag har nog mer om man säger så, det finns så mycket som vilar bakom mina ögonlock, där jag har mitt "hemliga rum" / studio dit bara jag har nyckeln, många tycker att jag är intressant för jag har alltid gått min egen väg och kört min egen stil, och att jag är mystisk, men jag är nog mer mystisk nu än förr, för i mitt hemliga rum sparar jag på allt som någonsin har betytt något för mig, gammalt som nytt, vissa saker skulle jag aldrig erkänna högt för någon, och ibland drar jag över mina blodröda läppar och tänker att allt kommer att stanna hos mig, alla tankar, alla hemligheter dom kommer för evigt stanna bakom mina ögonlock.

 Jag är en frihets människa, friheten är enorm hos mig, den betyder faktist allt, att känna frihet är så pass stort och mäktigt och friheten  varierar från person till person, ibland när jag får mina lyckorus kickar så kan jag känna mig nära friheten, men det är lång väg innan jag kommer känna den på riktigt. men jag vet att den finns där och vakar  vid min sida.

& bakom mina ögonlock så ser jag alltid en flicka med långt hår, ridandes på en häst genom en dal, jag brukar se en krigar flicka på en häst också, och ibland så brukar jag se min mamma och jag hand i hand springa skrattandes på ängen, (hon är död) och ska jag vara ärlig så är det där den äkta friheten finns hos mig, för det är dom stunderna jag känner mig så förbannat jävla lycklig ochden lyckan fyller hela min kropp.

..sen blinkar jag till och drar med fingrarna över mina läppar, det stannar hos mig nu.



image60

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0