ännu en dag avklarad (snart)



image51



ligger på sängen nu. Ännu en dag snart avklarad. Skippade träningen i morse, jag orkade verkligen inte, behövde verkligen få sova ut ordentligt. Sen åkte jag och killen iväg och handlade på olika ställen, var förbi Dollar store för att kolla in mini multivitamin festisarna som jag nämde förut, dom fanns kvar, 22 kcal innehåller dom, perfekt. köpte ett gäng och köpte också en annan sort (låg kcal) med körsbärs smak, innehåller endast 13 kcal. perfekt och billigt som sagt. kostar bara 20 kr för ett helt pack.

Sen var vi förbi ÖB och där köpte jag en 2 L cola zero för 10 kr - perfekt det också <3 IDAG har jag druckit Cola zero och käkat 1 mandarin, inge mer! tackade nej både till max, brownie och glass, istället satt jag och kollade på när killen åt^^Men orken har vart helt borta hela dagen, vart yr och svimfärdig. Men jag är riktigt nöjd med dagen.

Kommentarer
Postat av: Nikki

åh vad hörligt de låter!
keep going =)
hur mkt jar du gått ner nu? Kul att du giillar bloggen, diggar din me =) Hänt ngt m designen ser de ut som, snyggT!

Take care hun´ puss

2008-05-22 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0