älskade ängel





image43


Har haft en riktigt bra dag idag, knappt ätit något. har precis färgat håret och så dricker jag cola zero nu ^^ träffade bästis mamma igår på Willys, hon kände knappt igen mig sa hon,( trodde det var för att jag hade klippt mig och såg allmänt äcklig ut tänkte jag), men idag  när jag snackade med bästis så sa hon att hennes mamma tyckte att jag blivit jätte smal! jaha, ah ..elr hur, i mina ögon händer ingenting. allt jag ser är äckligtt fett ö v e r a l l t !

jag laxerar för mycket nu, svårt att sluta. har kommit på en fiffig sak, om du absolut ska äta  något, (litet) så ta det strax innan laxeringen kommer värka, det tar ju ca 6 timmar innan dom värker. Det funkar skitbra för mig, men då snackar man inte om en hel måltid, men man kan unna sig någon tugga av valfri sak. Som idag har jag ätit ca 2 cm knäckebröd med pytte philadelphia light med smak av örter& vitlök, det är allt jag har ätit, men känns som jag har ätit massor, känns super bra.

& imorn blir det gym & bastning ^^

Kommentarer
Postat av: frigg

Du är så himmla duktig! stor kram

2008-05-18 @ 01:34:57
URL: http://frigg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0