yes yes yes b a b y






Det går riktigt bra nu måste jag säga. Jag gick föresten ner där under natten där sist. Och idag har jag jobbat kväll, jag jobbade med en av mina bästa vänner och vi hade planerat redan innan att vi skulle baka en rabarber paj vilket vi också gjorde, Men jag åt INGENTING, elr jo jag tjuvsmakade ungefär en tsk så det var inte så farligt. Jag satt och kollade på medan dom andra 8 stycken åt^^ jag är duktig.

blev också väldigt lycklig
nu på kvällen när hon som skulle jobba natt kom in, det var jag och min vän i rummet och hon kommer in och sen efter ett tag säger hon,

" & du N, har du slutat ätit helt nu elr?" hon
" vaa?eeeh nee vadå, det är bara några kg kvar nu" jag
" vaa, jaha, och vart ska dom kilorna komma ifrån då?, det är ju nästan ingenting kvar av dig ju!? " hon
" haha jo, MAGEN, LÅREN OCH ARMARNA! " jag

 .. & igår fick jag höra av en annan,

" Näe N, du får inte gå ner nå mer nu, du har ju blivit SÅÅ liten! "


haha jag är glad. väldigt glad, peppande att höra.


& igår så åkte jag och en kund färdtjänst för att handla mat, varpå taxi kvinnan börjar prata vikt & kcal med mig, hon ville gå ner 20 kg, hade redan gått ner 6 kg, och helt plötsligt sitter vi där och ger varandra råd och tips, en mycket trevlig taxi resa måste jag säga ^^


Idag fick det bli 1 mandarin.

Kommentarer
Postat av: Nikki

shit va pepp å kul!!!

Du är GRYM!!!



Ska gå å sova nu så ja orkar svara på din (bla) kommentar impn innan jag ska tillbaka till läögergården å möta upp ett nytt gäng, på 40 ungar imån runt lunch



puss på dig söto

2008-06-14 @ 22:22:36
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0