Nicole & jag







Sitter här nu invirad i filt och dun sockorna är på och bredvid mig har jag ett glas lime vatten. Kan stolt säga att jag har haft en riktigt bra dag, ävenom jag har vart på gränsen till att hetsa flera gånger, samt svimma. Jobbade på mitt andra jobb idag och det gick bra. började halv 8, så innan det klämde jag i mig 1 liten mandarin och 2 tsk keso och mina vanliga piller. Åt vid lunch en till mandarin på jobbet, och sen när jag kom hem så var jag så orkeslös och laxern värkte i samma veva också, otroligt skönt. sen så däckade jag på sängen.

Men kan säga att jag har sprungit och vägt mig ett antal gånger idag och öppnat frysen och kylen, kollat lite. sen stängt igen den. Tog upp glass paketet och tog 2 tsk. sen var jag nöjd, men sprang såklart och vägde mig direkt.

& sen var jag hungrig och sugen men kollade på du är vad du äter och det stillade min hunger. så nu känns det kanon faktist.

Tyvär så ska vi åka iväg imorn, till nå mysigt ställe.  sola och eventuellt bada ( jag kommer nog mest sola)det var meningen att det skulle vara jag och killen från början, men som vanligt så ringer hans mamma, visst jag älskar dom, men nu ska dom också med vilket alltid betyder - en jävla massa mat! blir till att laxera imorn också.

Där sprack min plan, jag som hade velat haft en ensam stund med killen, lite jordgubbar och annan frukt hade jag lätt kommit undan med. men nej, nu ska hela ligan med.





 stackars nicole.
Jag ska vara stark.




Dagens meny - 2 mandariner
2 tsk keso med kanel
2 tsk glass
lime vatten


Kommentarer
Postat av: Nikki

u r just 2 good hun´



keep that good work going! How much have u lost?

2008-06-05 @ 22:59:58
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0