lyckorus + ny vän








Det är konstigt hur det kan vända så snabbt egentligen. Igår deppade jag hela dagen och hade nästan bestämt mig för att stanna hemma och tröst äta men så fick jag något ryck i sista minuten efter att min bästis tjatade på mig x antal gånger. Jag mötte upp dom nykter och sen drog vi ut på krogen, hade riktigt roligt och fick endel uppmärksamhet. Sen blev bästis och en annan så jävla fulla så dom yrade ju runt överallt medans jag själv ville dansa så jag tog tag i en pudding som jag spanat in som dansade som en gud jag lovar! & vi dansade sen hela kvällen, ska jag vara ärlig så trodde jag  han var bög från början, han dansade till och med bättre än alla tjejer, vi hade grymt kul, sen så gick vi ut för att ta en cigg och det visade sig att han snackade engelska och var ursprunglingen från hong kong, det trodde jag verkligen inte,  hans mamma har spanskt blod i sig , och han hade super snygg trendig stil och var lång. Sen berättade han att  han hade jobbat med fashion och gått som modell där nere i kina, vart med på omslag och grejer ^^ och han älskar att resa runt och träffa nya människor.
Vi hade vi riktigt trevligt men jag suger verkligen på engelska, och han kunde bara lite svenska.  men vi har klarat oss skitbra ändå, haft grymt kul ihop. Han ska stanna i min stad nu hos vänner ett tag och sen bär det av tillbaka till sthlm  för studier igen, annars hade han även bott i danmark och tyskland också, hur som helst så missade han bussen hem och det skulle kosta som fan  om han skulle ta taxi hem så vi drog hem till min pappas lägenhet och pratade hela natten, och han gav mig massor med komplimanger. och idag så har jag hängt med honom, vart ute i solen, han ville ha max så vi gick dit, han bjöd mig och jag åt en kyckling burgare. ( men spydde upp den sen som tur va) vi har pratat om allt och haft sjukt roligt ihop! det här  var precis vad jag behövde, att få känna att man lever för ett tag.

& jag har faktist skött mig bra nu tycker jag, det är söndag kväll och jag är faktist nöjd med vad vågen visar.

Har suttit och läst massa bloggar,  B- kändisars bloggar och kollat in andra kändis bilder,
jag känner mig sjukt peppad alltså.

Idag blev det en redbull och en kycklingburgare som jag spydde upp. Har även gått hela dagen idag också. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0