helt okej dag






Är hemma nu igen, har jobbat nu ikväll. Dagen har gått riktigt bra förutom att jag åt ett rån med ost på! så onödigt, annars så har jag bara druckit cola zero. Sitter här nu med världens tjockaste tröja och stickade sockor och jag fryser som fan! Imorn ska jag också jobba, drygt men pengar. Har bestämt mig för att bara vara hemma imorn kväll, pallar inte att festa, skönt och bara vara hemma och ta hand om sig själv. ska jobba på lördag också, fast börjar 14. Skönt ändå att  vara själv i lägenheten nu när killen är bortrest.

Ska ut och röka nu. men jo, jag är nöjd med dagen^^ Och föresten, så jävla typiskt att jag missade supersize vs superskinny. fan, jag som hade velat sett det. Men såg att det var repris den 21:a. Det ska jag inte missa!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tjejen som var superskinny var vacker! Thinspiration!

2008-06-19 @ 22:31:56
Postat av: trollbunden



jaa, jag kan tänka mig^^ ska försöka att inte missa reprisen den 21:a bara.

2008-06-19 @ 22:36:43
URL: http://nangijaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0