toppen humör






 Faktist - idag känner jag mig på toppen humör, har ingen aning om varför faktist ? Tidigare idag så gjorde jag i ordning en skål med fruktsallad, supergod. Tog några osockrade björnbär och sen ett päron och 1 mandarin, sen har jag druckit en mini låg kcal festis med smak av körsbär (13 kcal) det är dagens meny ^^ och nyss körde jag ett tränings pass hemma, så underbart skönt. en riktigt bra dag med andra ord, min kille sitter och äter i köket nu, kyckling med bambuskott och kockos mjölk som jag älskar, men jag är faktist inte alls sugen. heja mig!

Dagens meny - 

6 osockrade björnbär
1 mandarin
1 päron
1 mini festis (låg kcal 13 kcal)


Det finns INGEN bättre känsla än när det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0