tillbaka till verkligheten





image78


IDAG så har det varit en bra dag, jag har varit duktig. Jag har varit ute i solen hela dagen, först med en vän,hon kom förbi och fixade lite mer i mitt hår och klippte upp det lite, sen låg vi på en filt i solen och snacka skit ^^ sen skulle hon och hennes kille och hans vänner iväg och bada, hon ville ha med mig, självklart tackade jag NEJ. ligga där i bikini bland folk? aldrig.

Övertalade iaf min kille att följa med mig och sola mera, så vi har legat i solen superlänge nu och sen gick vi hem och utövade lite säng aktiviteter, haha. visste ni föresten att man bränner 360 kcal om man har sex i timme ?


menyn idag blev - 2 manadariner och ett päron.

Håller på försöker övertala min kille att ta en promenad med mig, han var lite sugen, så hoppas det blir så.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-02 @ 19:06:17
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0